Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Μικρά διαμαντάκια

Είμαι ένα μικρό εθισμένο πρεζόνι στο ιντερνέτ.
Ασχολούμαι με τα πάντα γυρω απο αυτο, γνωρίζω καθημερινά τα τελευταία πράγματα που δεν έχω ήδη μάθει και είμαι η ήμουν έστω και για λίγο μέλος σε όλα τα social networks. Κατεβάζω ταινίες γράφω στα blog διαβάζω άρθρα και λιώνω καθημερινά και για πολλές ώρες. Ειναι η μικρη παρανομη σχεση μου!

Έχω acount στο φβ ακομα, για να έχω μια επαφή με τους φίλους μου που αρνούνται να κάνουν acount στο twitter (Καλά πως μπορούν??) με το οποίο έχω πάθει μια τρελή εξάρτηση. Γιατι??Γιατι το βρισκω απιστευτα εκφραστηκο.
Και σε αυτούς τους χώρους κοινωνικής δικτύωσης όσο και αν δεν το πιστεύεις μπορείς να βρεις μικρά διαμάντια. Έχω φίλους ακολουθώ ανθρώπους οι όποιοι έχουν κάποια απίστευτα ταλέντα. Κυρίως στην φωτογραφία και στο γράψιμο. Ειδικά το τελευταίο με έχει σοκάρει.
Δεν είναι ότι δεν έχω εμπιστοσύνη στην νέα (δίκια μου γενιά) δεν είναι ότι την σνομπάρω (αν και το έχω κάνει αυτό το σχολειο με μεγάλη επιτυχία) είναι που τόσο τα ΜΜΕ όσο και όλο το κοινωνικό μας σύστημα μας έχει πείσει ότι νέοι είναι φυτά άμυαλα χωρίς έκφραση χωρίς τσαμπουκά με μοναδικές απαιτήσεις... να ικανοποιούν ζωώδη ένστικτα (όπερ? σεξ φαί βία και άλλες φυσικές ανάγκες)
Έλα όμως που δεν είναι καθόλου έτσι!!! Οι νέοι αντίθετα έχουν πολύ μεγάλο ταλέντο να γράφουν και να μάλιστα να γραφούν και να εκφράζοντα όχι μονό επαρκώς αλλά με απίστευτο ταλέντο. Είναι απίστευτο να διαβάζεις τόσο έξυπνα σχόλια μονό 140χαρακτηρων να βλέπεις μέσα απο ένα μικρό "κλικ" να απεικονίζει τόσα συναισθήματα για το σήμερα για τα προβλήματα για το μέλλον.
Δεν βλέπεις αισιοδοξία δυστυχώς. Και λέω δυστυχώς γιατί είναι κρίμα παιδία κάτω απο 30 χρόνων να μην έχουν όνειρα. Αλλά ευτυχώς έχουν την δύναμη και το πάθος που τους δίνει το πληκτρολόγιο τους. Το καλό μετά το σχολειό είναι ότι υπάρχει περισσότερη μόρφωση στον έξω κόσμο. Δεν λέω πότε οτι μας "φιμώνουν" αυτά είναι ατάκες ενός ξεχασμένου κουμμουνιστικού συστήματος που σταμάτησε να εξιχρονιζεται το 1847. Απλά δεν μας δίνουν πότε τις απαραίτητες γνώσεις για αυτό.
Πλακά έχει που ακομα και στην έκθεση (που για να δώσεις πανελλήνιες και να επιτύχεις πρέπει να πατάς σε "φόρμες έκφρασης" αλλιώς πάρε το αυγό και.... τρέχα!) όταν συζητάμε για κάποιο πρόβλημα (κάνουμε ένα πλάνο οτι θέλουν να γράψουμε δλδ) και πρέπει να δώσουμε προτάσεις για την επίλυση του πάντα λεμέ: Το σχολειό πρέπει να εξιχρονιστει και να μην παρέχει γνώσεις με παρωχημένες μεθόδους. Οι μαθητές να δουλεύουν και να επικοινωνούν με τους παιδαγωγούς ώστε να αναπτύξουν την κριτική σκέψη τους. (και ταυτόχρονα να διαβάζουν και λογοτεχνικά, λες και έχουν χρόνο δλδ).
Εγώ κάπου εδώ σκάω στα γέλια και λέω απλά λιτά και απέριττα, το μονό που ΔΕΝ κάνει το σχολείο είναι αυτό. Άμα θες να γίνεις βαθμοθήρας τεχνοκράτης η απο την άλλη αδιάφορος βαριεστημένος πρόεδρος 15μελους τοτε είσαι στην σωστή χωρα. Αν θες οτιδήποτε άλλο πρέπει να το έχεις μέσα σου γιατί η παιδεία μας δεν θα στο αναπτύξει.
Πραγματικά λοιπόν χαίρομαι όταν βλέπω τόσο πολλά άτομα με άποψη με καυστικότητα, σατιρική διάθεση και τάσεις αυτοσαρκασμού. Αυτούς τους ανθρώπους γουστάρω με τέτοιους συναναστρέφομαι αυτούς και.. "ακολουθώ"!

ΥΣ Στην χωρά των θαυμάτων η παιδεία είναι μαγεία. Αρέσει σε όλους. Η μόρφωση είναι τροφή.
ΥΣ2 Προσθεου δεν λιωνω ολη μερα στο pc :p

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου