Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Φόβοι.

Κάποτε με ρώτησαν τι φοβάμαι περισσότερο στον κόσμο.. Χα! Άντε να το απαντήσεις αυτό.. Η κολλητή μου είπε να χάσω τους γονείς μου, η αδερφή μου να δεσμευτείς, ο αδερφός μου να μην μπορώ να στηρίξω όσους αγαπώ. Ακούγοντας τους συνειδητοποιήσα πως ο καθένας έχει μια διαφορετική εικόνα του εαυτού μου και πως γνωρίζουν μονάχα ένα μέρος του, βλέπεις κανείς και όλοι έπεσαν μέσα. Πως γίνεται θα μου πεις αυτό;


Λοιπόν ένα βράδυ ένας φίλος με ρώτησε τι φοβάμαι περισσότερο και με έβαλε σε πραγματικά πολλές σκέψεις, βλέπεις ποτέ δεν σκέφτηκα το... περισσότερο. Τι αγαπάς περισσότερο; τι μισείς; τι θα σε σκότωνε; 
Κάθεσαι λοιπόν να σκεφτείς ποια συναισθήματα σου είναι...περισσότερα... ας τα πάρουμε ένα ένα, σκέψου την αγάπη για αρχή. 
Μα η αγάπη δεν είναι ένα πράγμα, η αγάπη μπορεί να είναι ο έρωτας, αλλά και η φιλία, ίσως και η συντροφικότητα, όμως αγάπη είναι και το μεράκι σου, το χόμπι σου... δεν μπορείς να τα βάλεις όλα στο ίδιο καλούπι. 
Στην ερώτηση λοιπό του τι αγαπάς πιο πολύ στον κόσμο θα μπορούσα να απαντήσω την οικογένεια μου, τους φίλους μου, και τον κινηματογράφο, όμως.... δεν είναι νωρίς ακόμα για μια τέτοια απάντηση;  
Μάλιστα αφού τότε δεν μπορούμε να απαντήσουμε σε αυτό ας πάμε στο τι μισείς περισσότερο.
Μπορείς να μισείς από ανθρώπους μέχρι και φαγητά, συμπεριφορές ή και καταστάσεις πάλι δεν είναι μόνο ένα. 
Αν πρέπει να απαντήσω σε αυτό θα έλεγα, την αχαριστία, τα μανιτάρια και τις κατσαρίδες. Ο! ναι όσο και να αλλάξει ο κόσμος αυτά θα μείνουν σταθερά. Ειδικά το τελευταίο. Αλλά πάλι τώρα γνωρίζεις τον κόσμο ίσως γίνουν και κάποιες προσθήκες μελλοντικά... 
Τότε πάμε στο πιο δύσκολο τι φοβάσαι στον κόσμο.
Να μην χάσω όσους αγαπώ. Όχι τον θάνατο σαν έννοια τον αποχωρισμό φοβάμαι. Φοβάμαι να δεθώ με κάποιον γιατί δεν είμαι σίγουρη για το πως θα νιώσω όταν θα φύγει. Αυτή είναι η πιο εύκολη απάντηση. Καμία ανάλυση. Είναι απλή. Ο αποχωρισμός ότι και αν σημαίνει θάνατος/τσακωμός/μετακόμιση είναι σκληρός για μένα. Βλέπεις άμα αγαπάω κάποιον τον αγαπώ βαθιά και δεν μου είναι καθόλου εύκολο να τον χάσω.
Όπως βλέπεις οι φίλοι και τα αδέρφια μου μαζί είχαν συνδυαστικά δίκιο.
Το συμπέρασμα που προκύπτει από όλα αυτά είναι πως δεν ξέρω ακόμα τι αγαπώ περισσότερο, είμαι σχεδόν σίγουρη για όσα μισώ, αλλά σίγουρα ξέρω τι φοβάμαι... τι μπορεί να λέει αυτό; ιδέα δεν έχω αλλά είναι ένα μικρό τεστ. Κάντε το και σεις και δείτε δεν τελικά τόσο εύκολο να μιλήσεις για όσα αγαπάς και για όσα φοβάσαι... είναι δυνατά και απόλυτα συναισθήματα και αν το κάνεις πρέπει να είσαι 100% σίγουρος και απόλυτα ειλικρινής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου