Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Εγω ο οχτάχρονος

Μερικές φορές χάνω τις στιγμές, άλλες πάλι, χάνομαι μέσα στις στιγμές. Στα λεπτά, στα συναισθήματα, στην ευτυχία. Μερικές φορές χάνομαι και γω η ίδια. 
Αν σε κοίταζε σήμερα ο 8 χρόνος εαυτός σου θα ήταν περήφανος για σένα;
Ξεκινάς με ελπίδες, κάνεις ευχές στα αστέρια, αναμένεις να μεγαλώσεις, να μπεις στην εφηβεία, να επαναστατήσεις, διαλέγεις πρότυπα και συμπεριφορές που ελπίζεις να σε καθορίσουν και καταλήγεις να αμφιβάλεις για το αν εκπλήρωσες τις προσδοκίες του εαυτού που ονειρεύτηκες.
Μεγάλωσες με όνειρα, να γίνεις επαναστάτης του εαυτού σου. Να μην συμβιβάζεσαι και να παλεύεις για το καλύτερο, για τους φίλους σου, για τα πιστεύω σου, η επανάσταση δεν σημαίνει αναρχία, η επανάσταση σημαίνει άρνηση να συμβιβαστείς, να κάνεις τον κόσμο όπως ο αγαπημένος σου ήρωας.. μαγικά δικό σου!
Αν σε έβλεπε σήμερα ο αγαπημένος σου ήρωας; θα ήταν περήφανος; θα ήσουν η τσαμπουκαλού και η φασαριόζα που ήλπιζες;; θα ήσουν εκείνη που δεν θα τα παράταγε; που δεν θα άφηνε κανέναν και τίποτα να εξουσιάσουν τα θέλω και τις ελπίδες της; θα ήσουν ο ήρωας του εαυτού σου; θα ήσουν η φίλη για τους φίλους σου; θα ήσουν οι ελπίδες που φοβόντουσαν οι γονείς σου; ή θα είχες ήδη συμβιβαστεί;

Και αν με βλέπεις 8 χρόνε εαυτέ μου.. δεν ξέρω τι να σου πω. Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να είσαι περήφανος για μένα. Σίγουρα δεν αποδέχομαι τις καταστάσεις. Σίγουρα παλεύω για τα δικά μου όνειρα. Με σθένος; με τσαμπουκά; ίσως να τον ηρέμησα λίγο.. ίσως να μην κάνω σαματά πια. Ίσως πια να ακούγετε μόνο το γέλιο μου σε ντεσιμπέλ λυκείου. Ίσως έγινα πιο διπλωμάτης. Ίσως δεν έχω πια τα ίδια όνειρα. Ίσως συμβιβάστηκα, ή μπορεί να ξέπεσα. Από την άλλη μπορεί να έμαθα και από μάρκετινγκ και να ξέρω να τα πλασάρω πια.
Ίσως εσύ από την άλλη διάβαζες πολλά βιβλία, ή έβλεπες υπερβολικά πολλές ταινίες, ίσως να φταίει και που η Μαρίζα από το "Rebelde way" ήταν υπερβολικά επαναστάτρια και σε επηρέαζε. Ή απλά ίσως ήσουν πολύ παιδί. Μάλλον φταίμε και οι δύο μας. 
Και αν αναρωτιέσαι αν είμαι ευχαριστημένη; πάντα θα έχω περισσότερα όνειρα και ελπίδες από όσα είμαι ικανή να πραγματοποιήσω.

Κάπως έτσι αφήσαμε πίσω μας, σχολές, εργαστήρια, εργασίες, μαθήματα και ξεκινάμε τις διακοπές μας, παρέα με ενέργεια, φίλους, νέα ενδιαφέροντα, πλυμένα ρούχα και φαγητό μαμάς, νέα σειρά και ολοκαίνουρια βιβλία:






ΥΣ Για βιβλία Bazaar Ianos στο κατάστημα Fokas στην σταδίου (41)
ΥΣ2 Για σειρά τσεκάρετε "The Girls" και "Hanibal" 
ΥΣ3 Σινεμά δείτε το 3ο Athens opern air film Festival με δωρεάν είσοδο και νέες ταινίες.
ΥΣ4 Για διακοπές... Μάνη. Καλό καλοκαίρι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου