Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Νέες αρχές!

Μη μπεις στην διαδικασία καν να ρωτήσεις αγαπητέ αναγνώστη που χάθηκα! Όχι δεν έχεις δικαίωμα να κάνεις παράπονα επειδή άργησα τοοοΟΟΟΟσο να γράψω! Γιατί πέραν του ότι τρέχω οσάν τον Βέγγο δεν έχω και ιντερνέτ. Πως τολμούν να μου το κάνουν ΑΥΤΟ! Θα αναρωτηθείς ευλόγως, θα το φροντίσω λίαν συντόμως θα σου απαντήσω!
Οι αλλαγές που έγιναν εδώ και δυο εβδομάδες είναι γνώστες. Η δουλειά που έπονται αυτές οι αλλαγές απτές. Στα κόκκαλα, στους μύες, στα νεύρα παντού!
Η πρώτη μέρα στο νέο μου σπίτι;;; Κρύα, παγωμένη, μοναχική, εγώ και ο mr ζεστό Πάπλωμα ήμασταν εκεί! Και να μην μπορώ να κοιμηθώ και να σου από τις 6+ ξύπνια να κοιτάω αυτό:

Βεβαία αν δεν ήταν και ο ζεστός μου φίλος να κάνουμε αγκαλίτσες ούτε 5 ώρες ύπνο μετά τις τόσες ώρες ταξίδι δεν θα έκανα! Αλλά είναι τόσο ομορφούλη και ας σκάω μαζί του:

Και ήρθε η Δεύτερα και να μην μας φέρνουν οι μεταφορικές τα πράγματα και να έχω και 2000 ώρες μάθημα και να τρέχω και στον ΟΤΕ και να πέφτω πτώμα να κοιμηθώ χωρίς να έχω καν συνειδητοποιήσει που είμαι! Αλλά το πρωινό της Τρίτης όταν ξύπνησα και αντίκρισα την ομορφιά ενός ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ σπιτικού έπαθα πλάκα! Ναι ρε συ κάτι ολοδικό μου (όχι ότι δεν βοήθησε και η μάνα, μητέρα, μαμά βέβαια!). Ζήλευε, ζήλευε σου λέω!

Και μετά που φύγαν όλοι θα σου πω όχι μόνο μοναξιά και λύπη δεν ένιωσα! Αλλά πήρα όλα τα κεριά του κόσμου τα άναψα και έπεσα στα ζεστά να κοιμηθώ σαν την μικρή πριγκίπισσα!

Και στράβωσα και το μαγικό φωτιστικό μου, ενας Θεός ξερει πως! Επίσης Αυτος  και Μόνο ξέρει πως θα ξαναβρέι την ίσια πορεία του!

Δεν έμεινα βέβαια και πολύ μονάχη μου! Πέμπτη και πάλι σπίτι ήμουν! Γιατί άμα έχεις κολλητές που σου κάνουν τέτοια δώρα/έκπληξη της επισκέπτεσαι συχνά!

Και που λες σήμερα έγινε ΤΟΟΟ απίστευτο πήγα και για καφέ με την μάνα μου. 19 χρόνια και μια μετακόμιση για να τα καταφέρω να την βγάλω για έναν καφέ. Που άντρας να ήταν δεν θα προσπαθούσα τόσο! Το χειρότερο;;; με έστησε καλέ μου αναγνώστη! Εμένα που δεν με έχουν στήσει ποτέ! Αλλά χαλάλι της!

Καληνύχτα κόσμε, αυτός ο τόπος δεν θα αλλάξει ποτέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου