Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

GoodBuy October!

Περασεεεεεεε!!!!!!!!!!!!! Ο πιο βαρετός μήνας του χρόνου πάει έφυγε! Ναι ρε παιδία ο Οκτώβρης είναι βαρετός! Είναι ο μήνας της ουσιαστικής μετάβασης του καλοκαιριού στο χειμώνα, του χαβαλέ στην δουλειά, των αλλαγών ρε παιδιά αλλά όλα τα κουραστικά τότε…. Άσε που...Είναι ο μηνάς που καθυστερεί τον μήνα των γενεθλίων μου! Το Σαββάτο καλέ μου αναγνώστες είναι η μεγάλη μέρα που θα αφήσω για πάντα πίσω μου την σημαντικότερη ηλικια του ανθρώπου! Ξέρεις ποια είναι… δεν θα σου πω.
Το πάρτι λοιπόν είναι γεγονός και ξεκινάει άλλο πατατράκ από κει. Αφού εδώ και ένα μήνα κάνω ετοιμασίες περί μουσικής, καλεσμένων, χώρου (καλά δεν ήταν όλα τοοοοοσο δύσκολα) ήρθε και ο καιρός λοιπόν τώρα να βρω τι θα βάλω. Η ντουλάπα μου δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει ΤΟ πάρτι, άρα το ψάξιμο αρχίζει! Και επειδή δεν είμαι σπίτι μου ακομα τις πρώτες ιδέες θα τις δώσει το ίντερνετ. Δεν θα σας βασανίσω όμως (και εσάς) με αυτό το θέμα. Απλά χαζεύοντας εδώ μέσα βρήκα κάτι πολύ καλο να σας δείξω. Ναι είστε φιλαράκια και κάνετε καλο support και αν δεν τα δείξω σε σας σε ποιον θα το δείξω;
Μπαίνει λοιπόν από αύριο ο αγαπημένος Νοέμβρης (ο γνωστός και ως μήνας των Σκορπιών) και τα φουλάρια που ήδη έχουν κάνει εμφάνιση γίνονται το απαραίτητο μας αξεσουάρ. Όσα και να έχεις κάποια στιγμή λες «Βρε αδελφέ θέλω κάτι διαφορετικό» take a look on this video και μετα πες μου…

ΥΣ Στην χώρα των θαυμάτων τα φουλάρια είναι λατρεμένο αξεσουάρ!
ΥΣ2 Καλο μας μήνα απ’ αύριο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου