Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Εξαρτησεις (vol#2)


Είναι από κεινες τις εβδομάδες που συμβαίνουν τόσα πολλά πράγματα και συ τρέχεις δεξιά και αριστερά με δουλείες σαν τον Βέγγο και όταν ηρεμείς και κάθεσαι να γράψεις δεν έχεις ιδεα τι να πεις.
Να πεις για το πόσο ομαλά εξελίσσονται τα πράγματα που μισούσες; Ποιον ενδιαφέρουν σήμερα; Να μιλήσεις για τα όσα αγχώνουν τους ανθρώπους που σε αγαπούν και τους αγαπάς μετα τα πρόσφατα κοινωνικοπολιτικά χαστούκια; Γιατί να τα κανείς πιο μελό τα πράγματα.
Να πεις κάτι όμορφο;
Δεν είμαι σίγουρη ότι έχω κάτι πολύ καλο και αξιο…διαβαστο να σας γράψω. Το τελευταίο πράγμα που κάνω είναι να οργανώνω σημειώσεις και να ξεκινάω εργασίες. Να ξυπνάω χάραμα για να μην χάνω παράδοση να τρώω στην εστία για να γνωρίζω κόσμο και να βρίσκω επιτέλους την χρησιμότητα του φβ.

Ναι την βρήκα. Περά από τις φωτογραφίες και την ανάρτηση των ενημερώσεων του μπλογκ το εδώ και 5χρ ακαουντ μου στο φβ μου ήταν από αδιάφορο έως και ανενεργό. Βαρετό φιλέ μου πώς να το πω. Τα καλά τα έλεγα στο τουιτερ και οι φίλοι μου ότι ενδιαφέρων είχαν να μου πουν μου το λεγαν στο τηλέφωνο ή στον καφέ.
Αλλα…. Κοίτα να δεις που έμαθα τι θα πει κανονικό φεις με τα ποουκ και ναι! Και με τα τσατ του. Ποιος εγώ ο μέγας επικριτής του! Άμα γνωρίσεις τον κατάλληλο κόσμο όλα τα μαθαίνεις, μετα βεβαία βρίζεις γιατί και οι άλλοι είναι από αυτούς που…. Δεν τα ξέρουν (#tokeratomoumesadld).
Και μετα πας και διαβάζεις ένα άρθρο (σε εκείνη την επιστροφή με το ΚΤΕΛ που δεν παλεύετε οταν εισαι μονος) στο Μαρι(/η) Κλερ που σου λέει πόσο εθισμένος είσαι στα σοσιαλ μιντια. Σε νευριαζει και λες θα τα παρατήσω όλα και θα κλειστώ στον κόσμο χωρίς ιντερνέτ και κινητό.
Θα μου πεις και πως θα επιβιώσεις όταν όλα τα νέα που μαθαίνεις τα μαθαίνεις από το τουιτερ, να δα τώρα δεν ήταν με τον Μπιν Λαντεν τον Βέγγο τον Κακογιάννη, την παρέλαση…. Όλα αυτά από πού θα τα μάθω εγώ η «κατά των ειδήσεων»;
Βλέπεις δεν μου αρέσει να με λένε εξαρτημένη. Είμαι φύση ελεύθερο άτομο. Ζω μονή μου και μου πήρε μονο 3 ώρες να προσαρμοστώ. Προσπαθώ να μην δένομαι με ανθρώπους (πέρα από 2,3) και πράγματα (οκ λιγο με τα ρούχα και το λαπτοπ μου) γιατί σε κρατάνε πίσω. Αμφιβάλω για τα κατά πόσο είμαι αρκετά εύκολη στο να μπω σε μια σχέση γιατί δεν είμαι ικανή να τηρήσω τα κριτήριατης και να απαρνηθώ το να 'μαι μόνη μου κλπ κλπ.
Θα μου πεις καλή μου ζεις στην Ελλάδα, ελεύθερη δεν είσαι και όσο δεν δουλεύεις εξαρτάσαι από τους γονείς σου και όσο ανεβαίνεις σπίτι σου να δεις τους φίλους και την οικογενεια σου δένεσαι με ανθρώπους. Ναι οκ αλλα δεν θέλω να με πεις και εξαρτημένη ομως ειναι λιγο βαρυ. Ακομα και από την σοκολάτα έκανα 5μηνες αποχή και δεν πέθανα. Τώρα ζω σε λογικά πλαίσια μαζί της. Το ιντερνέτ όμως είναι μεγαλύτερη ασθένεια.
Ίσως εν μέρη ο αρθρογράφος να είχε δίκιο. Θα μπεις όταν αναρτήσεις κάτι «καλο» να δεις πόσα λαικ ή κομεντ είχε ή πόσα ριτουιτ ή μεσιον επί αυτού είχες. Θα τσεκάρεις πόσοι διάβασαν το μπλογκ και τι σχόλια έκαναν πόσοι σε ακλουθούν και σε κάνουν ριμπλογκ στο τουμπλιρι κλπ κλπ. Όμως είναι αυτό εξάρτηση ή απλά ανάγκη να σε αποδεχτεί ο κόσμο που δεν σε γνωρίζει;
Γιατί να έχω τόση ανάγκη να μπω να δω αν το τελευταίο στάτους απτειντ άρεσε σε κόσμο που ποτέ δεν γνώρισα και ίσως να μην πετύχω  ούτε καν στο δρόμο.
Από την άλλη γιατί να περιμένω λαικ και αποδοχή από άτομα που στο σχολειό αγνόησα αδιαφόρησα στο ΤΕΙ ή κάποτε κάναμε ένα μπάνιο στη θάλασσα μαζί και μετα προσπέρασα γιατί ήταν γάματα βαρετοί;
Αυτό προστάζει το νέο (σιαλικό) κοινωνικό στάτους. Και να σου οι αναλύσεις επί αναλύσεων.
Εγώ δεν το φιλοσόφησα πολύ. Γουστάρω να μπαίνω στο τουιτερ είπα. Όλο το καλοκαίρι  έγραφα μονο 2,3 στάτους και μετα δεν έμπαινα τώρα στην σχόλη στα εργαστήρια δεν το αφήνω από τα χέρια μου. Γιατί να αναλύσω αν εξαρτώμαι ή αν απλά νιώθω ότι πρέπει να είμαι μονίμως στα πιο «hot social στέκια» ή αν απλά βρήκα ένα μέσο που με εκφράζει και περνάω ευχαρίστα τον χρόνο μου;
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί όλα τα υπεραναλύουμε και τα μεγιστοποιούμε. Θαρρώ είναι μια ψύχωση των δημοσιογράφων που απλά μπήκαν ΜΜΕ στο Πάντειο και όχι Ψυχολογία.

Τελοσπάντων αυτά βρήκα αυθαίρετα να σας πω σήμερα. Απλά λιτά και απέριττα θα σας καληνυχτίσω γιατί είναι πουσουκου και έχω σκοπό να περάσω τελεία και να κάνω φορσκουερ και αν κάποιος δεν το γουστάρει ή με θεωρεί «social junky» θα το βρει περιττό και αδιαφορο αλλα έμενα Μ’ΑΡΕΣΕΙ και θα το κανω και θα αφησω το επόμενο τέυχος του MC να αναλύσει αυτο το "βίτσιο" μου!

YΣ Στην χώρα των θαυμάτων σήμερα γυρίσαμε πλάτη στην πολιτική εξάρτηση και αφήσαμε την ιντερνετικη να το διαδώσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου