Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Επέτειος (Παρεάκι των θαυμάτων #επιστροφή)

Σήμερα εμείς εδώ έχουμε επέτειο! Δεν ξέρω εσείς τι κάνετε εμείς γιορτάζουμε 20 χρόνια έγγαμου βίου! Όχι δικού μου καλέ!  Των γονιών μου... και ναι μου φαίνονται απίστευτα πολλά! Όχι μόνο επειδή είναι μαζί σύνολο 28 χρόνια χωρίς καμία διακοπή αλλά επειδή βλέπω στα μάτια τους την αγάπη!


Ξέρεις ρε παιδί μου την λάμψη στο βλέμμα τους, την τρυφερότητα στις κινήσεις τους, την σημασία του ενός για τον άλλο, ακόμα μετά από τόσα χρόνια και βλέποντας πόσο εύκολα χωρίζουν ή βαριούνται τα ζευγάρια εκείνοι είναι ότι πιο όμορφο αντίκρισα ποτέ γύρω από την αγάπη, γιατί φίλε αναγνώστη η αγάπη δεν είναι απλά μια έννοια είναι ουσία! Την βλέπεις, την αγγίζεις, την μυρίζεις μα πάνω από όλα την νιώθεις! 
Είναι αυτό που έχεις την ανάγκη να ζεις μαζί με τον άλλο να ξυπνάς πλάι του και ας σε πετάει στην γωνία του κρεβατιού, και ας ροχαλίζει οοοολο το βράδυ και δεν σε αφήνει να κλείσεις μάτι, κι ας είναι υποχόνδριος ή παραπονιάρης, ή ατσούμπαλος ή οτιδήποτε, είναι εκείνος ο άνθρωπος που θες να περάσεις όλη σου την ζωή μαζί του με ότι αυτό συνεπάγεται!
Όλο αυτό βέβαια με πάει συνειρμικά στην χτεσινή συζήτηση με το παρεάκι των θαυμάτων!
Όπου άκουσα σχόλια όπως "Πριγκίπισσα", "Ντίβα", "Να κατέβω απ'ο το κάστρο μου" "Μα που ζω" κλπ κλπ! Γιατί όλα αυτά; Γιατί δεν καταλαβαίνω τι έχουν πάθει οι άντρες. 
Δεν θα αναλύσω στο πόσο πολύ για όλα φταίει η σεξουαλική απελευθέρωση των γυναικών σε αυτό και όλα τα συναφή! Δεν με νοιάζει να δικαιολογήσω κανέναν.
Το θέμα είναι απλό και λέγετε ρόλοι! Ο άντρας που θα απαιτήσει μια γυναίκα πρέπει να μπορεί και να την διεκδικήσει, να την μαγέψει, να την θελήσει και όχι να έχει την απαίτηση να του κάτσει γιατί είναι... άντρας! Γιατί τότε φίλε μου δεν λέγεσαι αρσενικό!! 
Φυσικά δεν υπάρχει η απαίτηση εφ' όσον σε φτύνουν ή σε βασανίζουν να επιμένεις όχι προς θεού! Αλλά αυτή τη λογική του εγώ θα κάνω μια κίνηση και εσύ θα κάνεις όλες τις άλλες δεν την καταλαβαίνω για κανέναν λόγο!
Εκείνος είναι που θα σε διεκδικήσει θα σε φλερτάρει θα εκτεθεί! Πότε δεν πρέπει μια κοπέλα να εκτίθεται και πείτε με και ντίβα και ότι θέλετε! Ο άντρας που θα το κάνει αυτό σπάνια δεν θα κατακτήσει την καρδία μιας κοπέλας! Αντίθετα θα είναι ο πρίγκιπας για την ίδια και (πιστέψτε με) για όλες τις φίλες της. 
Όχι δεν μιλάω για παραμύθια για ρομάτζα και τα λοιπά μιλάω για τον άντρα που δεν θα φοβηθεί να εκτεθεί να δείξει πως θα παλέψει για αυτό που θέλει! Ενδιαφέρσου ρε συ λίγο και θα σου πω εγώ πως θα πέσει η κοπέλα σαν πρόβατο στην αγκαλιά σου!
Ήταν ένας μίνι θυμός που ξέσπασε επιτέλους! Να χαίρεστε την αγάπη ρε σεις εγώ την βλέπω μπροστά μου να με συγκινεί!
ΥΣ Στην χώρα των θαυμάτων δεν θέλουμε ιππότες με άσπρα άλογα αλλά αρσενικά με γρήγορα αυτοκίνητα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου