Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Food in my spiti!


Η ζωή αγαπητέ αναγνώστη στο δικό μου σπίτι μπορεί να χαρακτηριστεί μονάχα ως κουλή!
Και δω εσύ ευλόγως θα μου πεις "γιατί;"
Θα σου πω αρχικά γιατί ενώ ήμουν υπερευτυχής που έφευγα από τη Βανοκρατία (Το κράτος της Βάνας) της μάνας, μητέρας, μαμάς του πατρικού μου (που κατά τα άλλα υπεραγαπώ) και εν τέλη κατέληξα να ζω σε μια παρόμοια σαδιστική κατάσταση!! Όσο υπέροχη, φανταστική και καταπληκτική μαμά και αν έχω είναι υπερβολική/σε σημείο κρίσης/τραγικά εκνευριστική με την καθαριότητα! Ναι δεν θέλει τρίχα ούτε πάνω στα μαλλιά μου όχι να έχει πέσει ΚΑΙ κάτω! Να μην μιλήσω για δαχτυλιές, για ξυπολισίες, για πιτσιλιές, για ακαταστασία κι άλλα μικρά τέτοια! Όχι αυτά είναι η καθημερινότητα υπερβολής που με μεγάλωσε η μαμά μου!
Εκεί που λες θα φύγω και το σπίτι μου θα είναι στάβλος εκεί κάπου θυμάσαι την κολλητή σου να σου λέει "καλά έτσι όπως σε μεγάλωσε η κυρα Βάνα σιγά μην και δεν είναι το σπίτι στην τρίχα!".
Αρχικά έτσι ήταν! Κυριολεκτικά! Μέσα στην τρίχα! Την τέταρτη μέρα κατέβηκα από το κρεβάτι και τα πόδια μου έπεσαν σε ένα στρώμα από χνούδια όμως, γιατί το κατά τα άλλα φοβερό νέο μου, από τα ΙΚΕΑ, πατάκι μαδάει! Μαδάει όσο δεν πάει άλλο και μαγνητίζει και τις τρίχες! Ο! ναι!!!! Τρίχες παντού αγαπητέ αναγνώστη! Και εκεί άλλαξαν όλα!
Η Τάνια που λες από εκείνη την αποφράδα μέρα άλλαξε την κοσμοθεωρία της! Έτσι θα ξυπνήσει κάθε πρωί για να πάει στο μάθημα και θα στρώσει το κρεβάτι της, θα τινάξει τα πατάκια και θα ποτίσει το φυτό το οποίο παρακάλαγε την μαμά της να μην το αφήσει και έχει άλλες έννοιες. Κατά τα άλλα μια φορά την εβδομάδα κάνει φασίνα, σφουγγαρίζει, σκουπίζει μπάνια τουαλέτες (αυτό μέρα παρά μέρα) νεροχύτες κλπ κλπ! Ποτέ δεν θα κοιμηθεί ή θα φύγει από το σπίτι με νεροχύτη γεμάτο (άντε μόνο κανένα ποτηράκι να του αφήσει) ή με πεταμένα ρούχα!
Αυτή είμαι αγαπητέ αναγνώστη η μάνα μου η ίδια. Βέβαια δεν βαράω υστερία δεν βάζω τον κόσμο να βγάζει τα παπούτσια του στην είσοδο, δεν τρελαίνομαι με τις λαδιές και τις δαχτυλιές. Τουλάχιστον όχι Ακόμα!
Κατά τα άλλα όμως καλά!
Να δα τώρα έκλεισα την πρώτη ολόκληρη εβδομάδα σπίτι μου! Και ομολογώ μ'αρέσει τοοοοοσο πολύ!!! Αυτό βέβαια τώρα συνεπάγεται ότι η μανούλα δεν θα δώσει ταπεράκια στο παιδί της. Κάτσε λοιπόν Τάνια και μάθε να κάνεις και κανένα φαΐ της προκοπής πέρα από αυγά τηγανιτά γιατί θα λιμοκτονήσουμε.
Άμα το 'χεις φίλε μου το 'χεις! Και θα φανεί από το πρώτο πιάτο!
Αυτό λοιπόν το πόστ αφιερώνετε στην υπέροχη μαμά μου που θα ναι περήφανη για το παιδί της που έμαθε να μαγειρεύει και σύντομα θα μάθει να κάνει και γλυκά (δεσμεύομαι αναγνώστη).


Και κάτι για το διάβασμα:


Το θέμα βέβαια τώρα είναι ότι έχω τραπεζώσει όλο τον κόσμο για να δείχνω την τέχνη μου (ευτυχώς λένε τα κάνω ελαφριά όλα) και στο τέλος δεν θα μείνει τίποτα για μένα σε αυτά τα ντουλάπια! Βέβαια αυτό είναι καλό γιατί όπως ΟΛΟΙ είδαμε τα φαγία μου δεν είναι και η επιτομή της καλής διατροφής και θα με ξαναδούν φίλοι και οικογένεια 32 κιλά περισσότερη! 
Αυτά προς το παρόν αγαπητοί μου αναγνώστες! Σύντομα θα επανέλθω και με άλλα νέα για την ζωή εδώ πέρα!!! Φιλία και καλά να περνάτε!!


ΥΣ Εδώ στην χώρα των θαυμάτων ήρθε ο καιρός να μάθουμε να πλένουμε και πιάτα!!


ΥΣ Οκ μην πέσετε να με φάτε που δεν έχω κάνει ακόμα γεμιστά και μουσακά αλλά εγώ αυτά τρώω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου