Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Όμορφη Πρωτοχρονιά!

Αγαπημένοι μου αναγνώστες! Χρόνια σας πολλά! Ότι επιθυμείτε με υγεία ευτυχία και κάθε επιτυχία! Περάσατε μωρέ καλά; Γιατί εμείς εδώ είμαστε πολύ όμορφα! Τα Χριστούγεννα πέρασαν με πολύ γέλιο και τραγούδι!!!



Μακάρι να πάει έτσι και η Πρωτοχρονιά, γιατί λένε (δεν ξέρω) ότι ότι κάνεις την πρώτη μέρα του χρόνου το κάνεις και όλη την υπόλοιπη χρονιά (δεν το πολύ πιστεύω γιατί η περσινή Πρωτοχρονιά με βρήκε με καμιά 10αρία ανθρώπους που από τότε -σχεδόν- έχω να δω) αλλά, άμα είσαι χαρούμενος την πρώτη μέρα ξεκινάς και πιο αισιόδοξα..;


Λοιπόν σε μια προσπάθεια να κάνουμε την Πρωτοχρονιά μας ισάξια των Χριστουγέννων έκανα τα θέλω μου για την 1/1/12:


  • Να φάω πολλά γλυκά χωρίς καθόλου τύψεις! Και αν γίνεται να πέσει και ένα σιντριβάνι σοκολάτας μέσα στο σπίτι.. Να βγει η καταπιεσμένη λιχούδο από μέσα μου τελοσπάντων.
  • Να δω όσο περισσότερες αγαπημένες/χαρούμενες φάτσες μπορώ! Και να βρω τα πιο πρωτότυπα δώρα να τους πάρω, για να τους κάνω ακόμα πιο χαρούμενους!
  • Να πιω σαν να μην υπάρχει αύριο κρασί χωρίς να με παρεμποδίζει κανείς! Λες και θα ξαναζήσω ποτέ το 1/1/12. Μια φόρα θα την ζήσω στην ζωή μου γιατί να με καταπιέσουν?!
  • Να κλείσει η μέρα με ένα όμορφο βραδινό, με τζαζ μουσικούλα, με κρασάκι, έναν ζεστό καναπέ και ταινία!


Μα τι όνειρο Θεέ μου! Θα σας γράψω για να δούμε πιο από όλα πέτυχα! Θαρρώ το πολύ φαγητό και τις φατσούλες (δυστυχώς φοβάμαι λίγες θα 'ναι) θα δω..!  

ΥΣ Μπορεί να μας κάνει ένα ζευγάρι σκουλαρίκια απίστευτα χαρούμενους; Ο! Ναι μπορεί... Κάποια στιγμή θα σας πω και αυτήν την ιστορία!


ΥΣ Στην Χώρα των θαυμάτων το χιόνι μας έχει αποκλείσει στα σπίτια μας και το μόνο που κάνουμε είναι αγκαλιές κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο! Καλές γιορτές!!!!

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου