Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

To γράμμα...

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,

όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος σαν καλή πεπέλα (που με έλεγαν μικρή) θα σου στείλω το Χριστουγεννιάτικο γράμμα μου, μιας και που το ίντερνετ είναι το γρηγορότερο μέσο επικοινωνίας είπα να το κάνω λοιπόν φέτος διαδικτυακά.
Δεν ήμουν που λες φέτος και πολύ καλό παιδί, αλλά δεν ήμουν και κακό (βέβαια). Ομολογώ καλές πράξεις δεν πολύ έκανα αλλά φρόντισα να αποφύγω τις κακές όσο το δυνατόν περισσότερο. Ναι Άγιε μου ήθελα να βγάλω ματάκια, να ξεριζώσω μαλλάκια, να βαρέσω υστερίες συχνά πυκνά και το απέφυγα, είναι μια πρόοδος και τούτο! Θα έλεγα πως.. λίγο άλλαξα σαν χαρακτήρας το έτος αυτό, που μας χαιρετά κυρίως άλλαξα συνήθειες και τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα και τους ανθρώπους!
Ζω μονάχη μου και αυτό ήταν ομολογώ ένα μεγάλο δώρο για φέτος, αλλά το τίμημα ήταν να είμαι μακριά από όσους αγαπώ, δεν ξέρω βεβαία αν είναι αυτό το χειρότερο ή αν το χειρότερο θα έρθει με την επιστροφή μου στο σπίτι σε μερικά χρονάκια, αλλά ας το για τώρα αυτό...θα σου τα ξαναπώ στο μέλλον... 
Φέτος έμαθα να αγαπώ όσα έχω σαν να μην είναι δεδομένα αλλά και να διαχειρίζομαι τα χρήματα που έχω όσο καλύτερα γίνεται χωρίς υπερβολές, έμαθα να αγαπώ πιο πολύ την μαμά μου που όταν περνάει δύσκολα δεν είναι να την κάνεις παρέα, αλλά όταν είναι ήρεμη σε ξεπληρώνει για όλα. 
Όμως έμαθα ακόμα πως οι άνθρωποι μπορούν να έχουν μέσα τους τα καλύτερα και τα χειρότερα ελαττώματα του κόσμου ταυτόχρονα και πως πρέπει να τα διαχειριστώ για να επιτύχω τους σκοπούς μου (όχι με την κακή έννοια ρε συ...)!
Αγαπητέ Άγιε, φέτος θα ζητήσω κάτι πολύ δικό μου που ανακάλυψα πως ποτέ δεν ζήτησα και πως υστερώ πολύ σε τούτο, και θα το ζητήσω μονάχα επειδή με φόβισαν ως προς την συναισθηματική μου ακεραιότητα. Ακόμα θα ζητήσω ηρεμία τάξη και ασφάλεια! Θα μου πεις πιο σπίτι φέτος στην Ελλάδα τα έχει τούτα; δεν ξέρω θα σου πω.... εγώ τα ζήτησα και απαιτώ να μου τα φέρεις! Άντε όλο γκρίνια είσαι και συ! Δεν μπορώ άλλο αγχωμένες και λυπημένες φάτσες σπίτι μου, ούτε νεύρα και κλάματα από το πουθενά! 
Τέλος θα ζητήσω να γίνει ένα μαγικό και να πάψει να χαλάει το λάπτοπ μου! Πραγματικά οι καλικάντζαροι πέρσι δεν έφυγαν κρύφτηκαν μέσα του! Θέλω και λίγο χρόνο παραπάνω για να σπάσω το φράγμα των 120 ταινιών που κατάφερα να δω πέρσι και φέτος! Θέλω να πάω στις 150 ρε αδερφέ!
Αν σου βγαίνει τώρα φέρε όπως περνάς και από δω και αυτήν την κυρία που είδα πρόσφατα:


Λέω φέτος να μην είμαι ανιδιοτελής και να ζητήσω παγκόσμια ειρήνη αλλά θα πω τα εξής:
Θέλω η χαζή κολλητή μου να βρει αυτοπεποίθηση και να ξεπεράσει τα κολλήματα της.
Η άλλη να πάει στην Γερμανία αλλά να μη με ξεχάσει γιατί θα την κυνηγάω μέχρι και εκεί.
Ο κολλητός μου να βρει λίγο θάρρος με τις κοπέλες.
Θέλω η αδερφή μου να ξε-αγχωθεί γιατί είναι εξουθενωτικό για μένα αυτό πια!
Όσο για τους γονείς μου την θεία μου και τον αδερφό μου; Θα ζητήσω παγκόσμια ειρήνη γιατί μόνο έτσι θα σωθούν! (να και η ανιδιοτέλεια!!!)

Άγιε μόνο ένα μην πάρεις από όσα φέτος μου έδωσες! ΑΓΑΠΗ! Είναι όμορφη και τόσο εύκολη! Καλά Χριστούγεννα και σε σένα!!!!!!!!


ΥΣ Στην χώρα των θαυμάτων τα Χριστούγεννα θα βλέπουμε το It's a wonderfull life μπας και δώσει ο Θεός και γίνει ένα παρόμοιο θαύμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου