Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Μεχρι τα 40... Ταξιδια

Εχτές έψαχνα κάτι χαρτιά μες τον κακό χαμό του δωματίου μου και έπεσα επάνω σε μια λίστα... έγραφε... Τα πράγματα που θέλω να έχω κάνει μέχρι τα 30! Δεν τα πέρασα (ούτε καν τα πλησιάζω δλδ) ακόμα.
Αυτήν την λίστα την έκανα όταν έκλεισα τα 15 για να μην χαθώ στον δρόμο... Μαζί με αυτήν βρήκα άλλες 2 λίστες.
Τα 10 απαραίτητα χαρακτηρίστηκα που απαιτούνται για τον τέλειο άντρα και τα 10 μέρη που μέχρι (ναι πάλι) τα 30 θα θελα να πάω... (βλέποντας τα μέρη βεβαία η λίστα θα αλλάξει χρονικό dead line). Δεν ξέρω σε τι τελικά χρησιμεύουν οι λίστες... ίσως για να μην ξεχνάμε αυτά που στην εφηβεία μας θέλαμε πραγματικά ίσως πάλι να επηρεαζόμαστε από τα πρότυπα τις εποχής από τις ταινίες (εγώ ειδικά που τις λιώνω) ίσως σε αυτήν την ηλικία έχεις άλλες προσδοκίες... αλλά σκάφτομαι... αν δω στα 31 μου αυτήν την λίστα... ποσό χαλιά τελικά θα νιώσω??


Αν δω ότι ο άντρας που θα είναι δίπλα μου δεν πληρεί ούτε τα 3 από τα 10 χαρακτηρίστηκα της λίστας τι θα κάνω?? ρίχνεις στα 30 τα στάνταρ? Αν έχω πάει μοναχά μέχρι την Σαλαμίνα και όχι στο Παρίσι η στον Αμαζόνιο η το Μανχάταν?
Τι από όλα μπορεί να πραγματοποιηθεί??
30 πράγματα που θέλεις να κανείς και να θυμάσαι να έχεις ζήσει να έχεις γευτεί μέχρι.... ας το διευρύνουμε λοιπόν γιατί συνήθως τα πολλά λεφτά έρχονται μετά τα 30, τα 40 μου λοιπόν.
Ταξίδια:

Ναι είμαι πολύ φαν των ταξιδιών η λίστα μου λοιπόν λέει ότι αν δεν πας σε τουλάχιστον 6 προορισμούς καλυτέρα να βάλεις τα κλάματα και να χτυπήσεις 9 φορές το κεφάλι σου!
Υπάρχει κάτι πιο ωραίο στον κόσμο από το να κανείς ταξίδια? Να επισκέπτεσαι νέους προορίσουν να γνωρίζεις κουλτούρες γλώσσες ήθη έθιμα τοπία... Να ακούς τους ανθρώπους να μυρίζεις την διαφορετική αύρα να νιώθεις την ξένη γλώσσα να απολαμβάνεις όλες τις νέες γεύσεις να μπερδεύεσαι με ξένους ανθρώπου να συναναστρέφεσαι με νέες θρησκείες παραξενιές προλήψεις απόψεις φανατισμούς!
Υπάρχει άλλος τρόπος για να γνωρίσεις καλυτέρα τον πλανήτη που σε φιλοξένει από τα ταξίδια? βόλτα στην έρημο Σαχάρα μια βουτιά στο κενό των Άλπεων μια κρουαζιέρα στον Αμαζόνιο μια ολόκληρη ζωή μέσα από τα ταξίδια!
Τα βιβλία σου μιλάνε και τα ακούς (ειδικά εγώ που διαβάζω τα πάντα) αλλά την ζωή την ζεις και μέσα από τα ταξίδια δεν ακούς μοναχά αλλά μιλάς τις γλώσσες και τους πολιτισμούς αγγίζεις τους διαφορετικούς ανθρώπους μυρίζεις τις νέες μυρωδιές γεύεσαι τα διάφορα φαγητά βλέπεις τα παράξενα αλλά πάνω από όλα νιώθεις τον νέο τόπο που ανοίγετε μπροστά σου έτοιμος να τον εξερευνήσεις...
Δεν ξέρω τι θα καταφέρω αλλά μέχρι τα 40 θα έχω πάει:
Λονδίνο, Αγγλία

Μια επίσκεψη στα μουσεία και στις άπειρες γκαλερί μπορεί να σου προσφέρει εμπειρίες ζωής. Το μουσείο της Μαντάμ Τισό το Μπιγκ Μπεν την Οξφόρδη το Μπανγκινχαμ αλλά το κυριότερο το Μπαθ. Το μέρος που έχω διαβάσει και ξανά διαβάσει σε όλα τα βιβλία της Τζέιν Ώστεν όπου και η ιδία έζησε τα τελευταία χρονιά και πέθανε τελικά.
Παρίσι, Γάλλια

Δεν υπάρχουν πιστεύω απορίες για τους λογούς επισκέψεις σε αυτό το μαγικό μέρος του κόσμου... Λούβρο, Πύργος του Άιφελ, Σανς Ελιζε κλπ κλπ τα πάντα σε καλούν να τα γευτείς σε αυτό το μέρος!
Άσπεν, Κολοράντο Αμερική

Το πιο ωραίο μέρος για τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές! Σαν να είσαι στο χωρίο του Αϊ-Βασίλη σαν να έχει βγει από παραμύθι ολόκληρο  το χωρίο. Χιονοδρομικά βόλτες τα πάντα σε καλούν στο Άσπεν!
Κεφαλονιά, Ελλάδα

Νομίζω ότι αυτό προέκυψε από την αγάπη της μαμάς μου για αυτόν τον τόπο από το ποσό ωραία η ιδία είχε περάσει και ίσως απογοητευτώ γιατί οι προσδοκίες μου για το νησί είναι πολύ υψηλές. Αλλά εκείνη την διάσημη παράλια που όλοι για αυτήν λένε θα θελα να την δω και γω και είμαι σίγουρη ότι δεν πρόκυτε να απογοητευτώ. Άλλωστε η Ελλάδα τόσα χρονιά δεν με απογοήτευσε σχεδόν ποτέ.
Ινδία

Ο τόπος και μονό με το όνομα σε προκαλεί να τον εξερευνήσεις να το δεις να … κανείς όλα όσα ανέφερε (πολύ ρεαλιστικά) παραπάνω και δεν είναι σωστό να επαναλαμβάνομαι… Μυστηριώδης και απαραίτητος προορισμός για κάθε ταξιδευτή που σέβεται τον εαυτό του!
Αυτά θα αποκαλύψω προς το πάρων γιατί πολύ φοβάμαι ότι θα απογοητευτώ και δεν θέλω να πω μεγάλα λογία σε αυτήν την ηλικία (στα 15 σε συγχωρούν άλλωστε). Έτσι λοιπόν ελπίζω πως σαν άλλη Τζούλια Ρόμπερτς στο Eat Pray Love θα ταξιδέψω και θα ζήσω εμπειρίες για τις όποιες δεν μπορώ να διαβάσω πουθενά!
ΥΓ Στην χωρά των θαυμάτων αγαπάμε το διάβασμα αλλά ζωή είναι οι εμπειρίες!
ΥΓ2 Προς το πάρω να ναι καλά το Google Earth και το Google Gallery Project που υπεραγαπάμε!!!
http://www.googleartproject.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου