Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Ναρκωμένη Aμερική!

Κάθισα λοιπόν εχτές αργά να δω μια ταινία (γιατί βαριόμουν να διαβάσω βιβλίο) και λέω θα ψάξω από αυτές που έχω μπόλικο καιρό στο PC και είναι κάπως ξεχασμένες... Ναι μπορεί να υπάρχουν χρόνια εκεί και να μην θυμάμαι ούτε τι είναι ούτε με ποια λογική κατέβηκε η κάθε άκυρη ταινία στον υπολογιστή.


Βρήκα λοιπόν την ταινία 12. Πρωταγωνιστής το τρελό μωρό... Chace Crawford (ο μονός πλέον λόγος που βλέπουμε Gossip girl ) άρα αντιλαμβάνομαι τον λόγο που η ταινία κατέβηκε άλλα δεν μπορώ ακομα να καταλάβω γιατί δεν την έκλεισα στα 20 πρώτα λεπτά! Είμαι πολύ ανθεκτική τελικά ρε φιλέ!!
Το παιδί?? Ομοοοοοορφο οι υπόλοιποι? Αδιάφοροι υπήρχαν οι κλώνοι της Σερένα και της Μπλερ (η κοπέλα με την γουρουνίσια μύτη) μια γενικότερη εικόνα του Μανχάταν όπως παρουσιάζετε στο σίριαλ.
Η ταινία είναι μούφα!!! Είναι ότι χειρότερο είδα το τελευταίο διάστημα και έχω δει ουκ ολίγες ταινίες! Άλλα από αυτό το κακό εγχείρημα που άξια είχε μονό το σέξι προσωπάκι του πρωταγωνιστή μου γεννήθηκε η εξής απορία... Οι Αμερικανοί είναι τόσο πουριτανοί οι το παίζουν??
 Αυτό το ερώτημα υποβόσκει καιρό άλλα τώρα έγινε πραγματική απορία που έπρεπε να ειπωθεί εν τέλη… Δεν προέκυψε ακριβώς από την ταινία και να τονίσω εξ αρχής ότι οι ταινίες με ναρκωτικά είναι το φόρτε μου και τις γουστάρω άλλα να έχουν ως θέμα τα ναρκωτικά και να μην είναι ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΚΕΣ. Αυτό που δεν γουστάρω είναι άλλο…


Δηλαδή ειλικρινά με τόσα ναρκωτικά με τόσες επιρροές από άσωτες χωρίς ενδιαφέρων ζωές που σημασία έχει η εύκολη απόλαυση τα τσιγάρα τα τσιγαριλίκια το αλκοόλ τα λοιπά ναρκωτικά (ελαφρά και μη) το χρήμα (ειδικά το εύκολο) και οι ευκαιριακές καταχρήσεις όλων των μορφών.. τι ακριβώς προβάλουν ότι οι νέοι τους ζητούν στην ζωή τους? Ταινίες σίριαλ μιούζικαλ κλπ Άκουγα την Κυριακή πάλι την γλυκιά κατά τα άλλα μανούλα μου να λέει "Μα ταινίες είναι αυτές που βλέπετε τώρα?? Δείτε και κανένα Γριζ" και βέβαια το έχω δει και η απορία μου ξανά βγήκε στο φως πιο ενισχυμένη... Από πάντα οι νέοι της Αμερικής πρεζονοντουσαν?? Δεν είναι τωρινό φαινόμενο?? Και έκτος από την υπεροχή μουσική υπόκρουση της ταινίας  γενικά τι ακριβώς μας διδάσκει και τι ακριβώς μας προβάλει??
Σε όλες τις Αμερικανικές ταινίες που υπάρχουν έφηβοι πρωταγωνιστές οι γενικά
 νέοι κάτω των 26-27 όλο και κάποια θα είναι η "τσουλά" (ελαφρά το λέω) της παρέας η εύκολη αλλιώς, όλο και κάποιος θα καπνίζει χορταράκι η θα βαραεί καμια ενεσούλα (για χαβαλέ ρε αδελφέ) όλο και σε κάποιο πάρτι θα πηδιούνται κάποιοι σε διαφορά σημεία και άλλοι τόσοι θα ξερνάμε όπου μπορούν κλπ κλπ
Και μετά πιάνουν κάποιον με λίγη μικρό ποσότητα ναρκωτικών και τον καταδικάζουν και δεν το ανέχονται και και και... Και μετά αυτός ο κάποιος θα βγει και θα πει "Αποτοξινώθηκα" (λεμέ τώρα) και θα αρχίσει πάλι τις ταινίες τα cd κλπ κλπ και θα γίνει ήρωας!! (Βλ Μίκυ Ροουρκ) Τελικά ξέρουν και οι ίδιοι τι ζητιάνε?? Τα πρότυπα που προβάλουν τους φταίνε οι υπερβολές και η έλλειψη αξίων στην κοινωνία τους?? Και τι το Αμερικανικό όνειρο (που όλοι εξυμνούν) σημαίνει?? Κάνω πραγματικότητα αυτό που έχω στο μυαλό μου με όποιο κόστος και με όποια θυσία και καταλήγω που ακριβώς?? Θα σου πω εγώ στην παραίσθηση του ονείρου!! Φέρτε κόκα κόλες στον λαό που ακομα νομίζει ότι είναι το νερό της Αμερικής!!
Πολλά τους έσυρα πάλι σήμερα και με έπιασαν και τα νευρά μου!
Φταίει ίσως που ανοίγει και ο καιρός και φεύγουμε σιγά σιγά!!! Ευτυχώς η καλή μου η Μάνουλα δεν δουλεύει την 25η και επιτέλους θα την κάνουμε!! Κουράστηκα να  είμαι σπίτι!! Δεν έχω φύγει δεν έχω πάει ούτε μέχρι τα περίχωρα Αττικής από τον Σεπτέμβρη όπως αντιλαμβάνεστε έχω αρχίσει να φρικάρω με την κλεισούρα και αυτό προκαλεί διαφόρου είδους παρενέργειες!
Φεύγω αδέρφια πάω κάτω από τ' αυλάκι και αν βρω νετ θα σας πρήξω again αλλιώς φιλάκια και καλή ξεκούραση από την φλυαρία μου!


ΥΣ Στην χωρά των θαυμάτων δεν έχουμε παιδιά των λουλουδιών είμαστε εμείς παιδιά λουλούδια και χωρίς να καπνίζουμε το γρασίδι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου