Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Καλοκαιρινές διακοπές… από σήμερα!

Αγαπητέ μου αναγνώστη θεώρησα υποχρέωση να σε ενημερώσω πως θα με χάσεις! Όχι για πάντα καλέ μου πώς να σε αφήσω;;
Όχι απλά από σήμερα επίσημα αρχίζει το καλοκαίρι για μένα! Θα επιστρέφω σταδιακά αλλα αν με βλέπεις σπάνια μην αγχωθείς!
Αλλα δεν μπήκα μονο για να πω ένα μεγάλο αντίο ένα καλές διακοπές και ευχές για ένα όμορφο καλοκαιράκι αλλα και για να σας δείξω μια όμορφη φωτογραφία!
Όχι δεν είναι από τα επεισόδια στο Σύνταγμα. Είναι από τους φίλους Καναδούς αυτή η Φώτο. Μετά από αγώνα οι οπαδοί εξεγέρθηκαν (κάποτε θα σχολιασω και τα δικά μας που σκάσανε μύτη σήμερα) και ένα ζευγάρι ήθελε να περάσει το μήνυμα του με αυτόν τον τρόπο! Να πω ότι δεν ήταν ωραίο;; ποπό μ’αρεσε πολύ να ανοίξω το καλοκαίρι με αυτήν την Φώτο!
Ελπίζω να σας αρέσει και να σας πω ότι θα ενημερώνεστε όσο πιο τακτικά μπορω για το καλοκαίρι στην χώρα των θαυμάτων!

2 σχόλια:

  1. καλό καλοκαίρι Τάνια και καλές διακοπές!! Για που λες να βάλεις πλώρη φέτος;; Εγώ επειδή έχω πολύ καλά οικονομικά όπου μπορώ εγώ και η παρέα μου οδικώς, δηλαδή κάμπινγκ, Χαλκιδική κλπ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμεις παλι εχουμε φιλους παντου!
    Μανη. Θεολογο, Χαλκιδα και ισως Κρητη!
    Εχω παει Χαλκιδικη μικρουλα! Πολυ ομορφα ρε συ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή