Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Παρεακι των θαυμάτων vol#2


Λοιπόν σήμερα θα μιλήσω για μια πολύ διαφορετική ιστορία που πρόεκυψε πρόσφατα μέσα σε ένα κομμάτι από το παρεακι, που τόση τροφή μου προσφέρει.
Είμαι σινεφίλ (ναι οποίος χαμπάρι δεν εχει πάρει ντροπή του δεν με διαβάζει συχνά) και αυτή μου η μανία είναι γνώστη στους κόλπους της παρέας, έτσι μια μέρα η όμορφη κολλητή και φίλη (γνώστης του κολλήματος παιδιόθεν) μου πε να πάμε σε έναν κινηματογραφο στην Αθηνά που έπαιζε 3 ταινίες όμορφες με ένα εισιτήριο. Η όμορφη κολλητή εχει και ένα αγόρι όμως.
Όχι καλέ μου ποτέ δεν θα χα τέτοιο θέμα το αγόρι ψαγμένο και από τους ανθρώπους που άμα γνωρίσεις θες άνετα να τον κανείς παρέα ήταν φυσικά ευπρόσδεκτος, το κακό ήταν ότι έφερε και κόσμο μαζί του. Κόσμο εννοώ έναν φίλο του.
Εκεί είναι το κακό.
Λοιπόν αυτά που θα σου διηγηθώ και αυτά που θα αναπτύξω δεν θα έχουν ειρμό. Είναι πολλά μπερδεμένα και εγώ θέλω να τα μοιραστώ, αυτό σημαίνει αν βγάλεις συμπέρασμα καλώς!!!
Αυτός ο φίλος ήδη από την αρχή αποδεικνύετε σινεφίλ με μια αδυναμία στον Σκοτσέζε. Όχι ότι έχω κάτι προσωπικό με τον Μάρτιν αλλα… ρε αδελφέ θεωρώ ότι ο τύπος είναι «πολύ κακό για το τίποτα» δεν με τρελαίνει και εγώ σαν αθώο παιδί  απλά είπα πως δεν αρέσει, άσε που άλλωστε θεωρώ και κάπως δήθεν αυτούς που τον προασπίζονται τυφλά. Άδικο;; όχι δεν έχω!
Ο τύπος ήταν κλασσικό δείγμα «είμαι ξερόλας, είσαι ένα τίποτα μπροστά μου και δεν θα σου δώσω καμια άξια». Με το που εξέφρασα μια κάποια αμφισβήτηση στο πρόσωπο του «Θεού Σκοτσέζε» έγινα μαύρο πρόβατο.
Από την ώρα που τέλειωσε δε η ταινία η συζήτηση άνοιξε μιλήσαμε για πολλά για τον Θεό τις τέχνες για πολλά που μεταξύ φοιτητών συζητιέστε. Όμως όλοι ήμασταν τόσο λίγοι για εκείνον για το μυαλό του.
Ο κύριος που το μυαλό και η νοημοσύνη του δεν ανεχόταν αμφισβήτηση σε κανένα θέμα, σε περίπτωση αντίθετης άποψης σε ¨ψυχανάγκαζε¨ να παραδεχτείς ότι η άποψη σου ήταν ελλείπεις σε σχέση με την δίκια του και πως μονάχα αν τεκμηριώνεσαι την άποψη σου με απολυτή σιγουριά και με αποδεικτικά στοιχεία ήσουν άξιος να έχεις αντίθετη άποψη.
Εν ολίγης αυτό το υγιές ¨λόγος-αντίλογος¨ που λεμέ δεν είχε ισχύει πάνω στο τραπέζι μας.
Το χείριστο όλων (όχι το υφάκι δεν πιάνει σε μένα) ο mr Ξερόλας πολλές φόρες πάταγο μπηχτές τύπου «Δεν θα συνεχίσω το θέμα..» με ύφος εγώ ξέρω πολύ περισσότερα, ποια είσαι εσύ που θα συζητήσεις μαζί μου αλλα και «Που να ξέρεις» ότι δλδ ο μόνος ¨ψαγμένος¨ στον κόσμο ήταν αυτός.
Φυσικά τσιτώθηκα αλλα είμαι πρόσχαρος άνθρωπος και αφού έληξα κάθε συζήτηση για να μην επιτεθώ, έπαιξα και παιχνίδι και χαλάρωσα φύγαμε. Προφανώς και στο «Καληνύχτα» δεν ακούστηκε ούτε ένα «Χάρηκα» τυπικά ούτε τίποτα. Πρώτη φόρα φέρθηκα ομολογώ με τόση αγένεια αλλα ειλικρινά ήμουν αγενής;;
Στην επιστροφή η κολλητή και φίλη (η όποια είχε κάνει και κάποια προγενέστερη νύξη σε στοιχημα) ομολόγησε ότι είχε βάλει στοιχημα με μια φίλη ότι θα τον αντιπαθήσω σε χρόνο dt. Άδικο; Αυτό είναι ένα άλλο πιο μικρό θεματάκι, όταν ξέρεις κάποιον είναι λογικό να τον ξέρεις, αυτό δίνει δείγματα φιλίας ενδιαφέροντος από την πλευρά του αλλού (και σίγουρα τον συγχωρείς που σου φόρτωσε αυτόν τον… ασχολίαστο).
Ακομα το αγόρι της κολλητής, θέλω τόσο πολύ να μάθω, πως στο καλο τα βρίσκει μαζί του; Πως στο καλο αυτοί οι δυο τόσο διαφορετικοί άνθρωποι (βλέπε φίλος: καλός και πρόσχαρος ενδιαφέρων και ευγενικός με χαβαλέ και ενδιαφέροντα φίλος-αγοριού: ανόητος, υπεροπτικός, με ύφος και τουπέ) κάνουν παρέα και πέρανε και καλά. Σοκαριστηκό. Αλλα άβυσσος η ψύχη του άνθρωπου.
Ο άνθρωπος που τα ξέρει όλα συνήθως είναι συναρπαστικός και ενδιαφέρων, εσύ όμως καλέ μου με το τουπέ το ύφος και δηθενιά είναι αδιάφορος εκνευριστικός και ασυμπάθηστος!
ΥΣ Στην χώρα των θαυμάτων οι άντρες που τα ξέρουν όλα ξέρουν πώς να μην σε εκνευρίζουν αλλα αντιθέτως…
ΥΣ2 Googlαρε τα Ρωμαίος Τάκιτος και Ιωσήφ Φλάβιος. Μια μικρή απαντήσουμε είναι αυτό!
ΥΣ3 Ακομα να πω οι Σκορπιοί δεν ξεχνούν! Αργούν..... αλλα απαντούν!

2 σχόλια:

  1. Τάνια είσαι σκορπιός;; κι εγώ!!! χαχαχαχα!!
    Από κινηματογραφικής απόψεως συμφωνώ με τα 1000 μαζί σου ότι ο Σκορτσεζε κάνει μόνο Αμερικανιές (με την κάκιστη έννοια), ταινίες φωτοτυπία (ειδικά στην σκηνοθεσία) και είναι ένας δήθεν σκηνοθέτης!! (ουφ τα είπα και ξελάφρωσα)
    Τώρα όσον αφορά για τις διαπροσωπικές σχέσεις..και μένα μου την δίνουν όλοι αυτοί οι δήθεν ξερόλες!! Κάτσε ρε φίλε μόνο εσύ είσαι δηλαδή που ξέρεις για κάποιο θέμα;; Δεν λέω κι εγώ όταν μιλούν με αρνητικά σχόλια για την Meryl Streep ή τον Clint Eastwood (δεν λέω έχω εναν εκνευρισμό) προσπαθώ μέσα από επιχειρήματα να πεισω και αν όχι να μετριάσω την άποψη του...χαχαχαχα!!! τέσπα, Τάνια πάντα θα υπάρχουν οι ξερόλες και οι αχώνευτοι απλά εσύ πάντα να δείχνεις ανωτερώτητα καθώς είσαι καλύτερη απο αυτούς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοητε πως ειμαι ανωτερη... αφου ειμαι Σκορπιος! Χαχαχα ετσι ελα γινουμε πολλοι!!
    Ξερεις οτι ησουν που ησουν ψιλα ανεβηκες πιοτερο στην εκτιμηση μου :D

    Παντως γενικα ποτε τον ποτων κινηματογραφηκα δεν θα μουν ¨καθετη¨, ειναι ανοιχτη σε καθε ειδους συζητηση αλλα... καποιοι δεν το αντεχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή