Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Κόσμος με μεγαλύτερο ταλέντο από μένα μίλησε για όσα διαδραματιστήκαν στην χώρα μου εχτές! Δεν κοκορεύομαι άλλωστε ότι έχω την καλύτερη πένα αλλα πραγματικά θα θέλω να πω και γω ένα πράγμα.


Γιατί θέλετε τόσο πολύ να πείσετε τον κόσμο ότι μισεί την πατρίδα μου; Την χώρα που γέννησε τις καλύτερες αρετές και τις μετέδωσε επί χρόνια σε όλο τον κόσμο;
Ο Τσόρτσιλ είπε ότι αν οι Έλληνες μορφωθούν και ενωθούν θα αποτελέσουν απειλή, θα μου πεις και ποιος δεν είπε για τους Έλληνες και όλοι αναφερθήκαν σε ένα εν μέσος πλην σαφώς.. ο Έλληνας  Βαριέται! Όσο εχει την βολή του τίποτα δεν θα αλλάξει. Εχτές έφτασε στο τελευταίο επίπεδο, που αν δεν ήταν αυτοί οι Ισπανοί ποτέ δεν θα χε φτάσει γιατί είναι (ευτυχώς ακομα) και ψωροπερήφανος και δεν ανέχεται να τον γελοιοποιούν έτσι. Θα μου πεις έχετε ξεφτιλιστεί δημοσιά από όλο το κόσμο αυτό σε πείραξε;
Όλα με πειράζουν! Με πειράζει που η μανά μου δουλεύει κοντά 30 χρόνια μεγάλωσε 2 παιδιά και ποτέ δεν τους έλλειψε τίποτα και τώρα τα κοιτάζει με μάτια βουρκωμένα όταν θέλει να τους κάνει ένα δώρο και δυσκολεύετε, με πειράζει που κάποτε για τα δικαιώματα της έκανε και 31 μέρες απεργία και τώρα κάνει 2 και φοβάται μήπως αυτά τα 150 της στερήσουν τις διακοπές της με πειράζει που ο μπαμπάς μου με χαρτζιλίκωνε με 50 ευρώ οπότε το είχα ανάγκη και τώρα πάει μια στο τόσο για καφέ γιατί δεν ξέρει αν θα του φτάσουν μέχρι το τέλος του μήνα και που μπορεί αυτά τα 4 ευρώ να φανούν χρησιμότερα.
Με πειράζει να στερούμε όνειρα και ελπίδα! Με πειράζει να ακούω παντού πόνο μιζέρια θλίψη και απελπισία. Με πειράζει που η μονή εναλλακτική που έχω σαν διαφημίστρια μεθαύριο είναι να φύγω. Με πειράζει που με κανένα να μισώ την ώρα και την στιγμή που γεννήθηκα εδώ και με πειράζει που θέλω να κάνω τα παιδιά μου μεθαύριο να μην έχουν καμια σχέση με την χώρα που αγαπώ. Με πειράζει που τα διέλυσαν όλα για μένα πριν από μένα! Με πειράζει που ξυπνάω το πρωί και έχω έννοιες και δεν έχω γίνει καν 20 με πειράζει που δεν θα δω για χρόνια όσους αγαπώ ήρεμους. Με πειράζει που δεν έκανα κάτι και απαιτούν από μένα!
Θέλω να βγω έξω να βάλω τα κλάματα και να ρωτήσω γιατί ρε Θεέ μου; Γιατί έδωσες τα πάντα σε αυτόν τον τόπο έκτος από αυτοσεβασμό;
Αλλα ξέρεις τι με πειράζει περισσότερο; Με πειράζει που στις επόμενες εκλογές (αν το κράτος δεν εχει ακομα διαλυθεί) θα βγουν πάλι οι ίδιοι άνθρωποι να με κυβερνήσουν! Εσείς εκεί έξω που ήσασταν στο πολυτεχνείο εσείς που ρίξατε την χούντα… αντιλαμβάνεστε εσείς οι ίδιοι ότι την έχετε ξανά ανεβάσει και μάλιστα με εκλογές; Μα ρε μάμα βγάλανε πρωθυπουργό έναν Γιωργάκη που ο ίδιος ο πατέρας του για χρόνια απέρριπτε;;;
Μα σοβαρά τώρα πως μας καταντήσατε έτσι; Με ένα ναι μας διαλύσατε και με ένα όχι μας καταστρέψατε, αυτό είναι το νόημα από τα χτεσσινά.
Και βγαίνουν μερικοί αλήτες και τα διαλύουν όλα με πρόσχημα το μεσοπρόθεσμο. Έτσι για να διαλύσουν μια και καλή τον κόσμο από το Σύνταγμα. Κόσμο που ανέβηκε από χωριά από νησιά από παντού! Για ποιον λογο; Γιατί δεν άρεσε στην Τρόικα το θέμα και είπαν «Γιωργάκη καιρός να τους ξεφορτωθείς» αλήθεια ο Γιωργάκης βγήκε εδώ και ένα μήνα που γίνονται αυτά να πει ένα «Το λάβαμε το μήνυμα»;; Παρατήρησε τον κόσμο απ’ έξω καθόλου; Γιωργάκη αγόρι μου δεν ήρανε για πλακά!
Και γω πήγα εννοείτε. Ίσως όχι όσο θα θελα αλλα αν μεθαυρίο με κρόταγαν τα παιδιά μου «Μάμα εσύ τι έκανες τοτε» τι σκατά θα έλεγα; Όχι δεν έχω κανένα πρόβλημα ουσιαστικό εγώ, εγώ πήγα να ενισχύσω τον αγώνα όσων υποφέρουν να διασφαλίσω κάπως το μέλλον το μαύρο που ανοίγετε μπροστά μου.  Πήγα για να ενόσω την φωνή μου με εκείνον τον κύριο που πηρέ δάνειο για να κάνει ένα σπίτι στα παιδιά του και τώρα του το περνούν, όχι γιατί δεν εχει να πληρώσει αλλα γιατί του κόβουν τον μισθό με τον όποιο είχε επιλέξει να το πληρώνει, με τον παππού που αναγκάζουν να τρέχει κάθε μέρα στο ΙΚΑ να στέκετε στην ούρα και μετά του λένε να πληρώσει και την επίσκεψη και τα φάρμακα και δεν εχει μετά ούτε γάλα να πάρει για εκείνον και την γιαγιά του. Για εκείνο το πιτσιρίκι που θα τελειώσει μια μέρα το λύκειο και θα βάλει τις φωνές στην μανά του και τον πάτερα του που δεν προνόησαν να βάλουν ένα προφυλακτικό εκείνο το βράδυ και τώρα τον υποχρεώνουν να ζήσει σε αυτόν τον τόπο. Γιατί ρε γαμω το;
Ξέρω ότι μια μέρα θα ξυπνήσω και θα δω κόσμο με καραμπίνα να πυροβολεί ασύστολα γιατί θα εχει σαλτάρει. Δεν τον αδικώ, για εκείνον τον Κολοκοτρώνη λυπάμαι και τον άλλο τον Σωκράτη και τον Ευριπίδη και τα αλλα παιδιά που θα λένε ότι είναι πρόγονοι αυτών εδώ των Ελλήνων. Εγώ αυτούς λυπάμαι.
ΥΣ Θέλω μερικές φορές τόσα πολλά να πω έχω τόση στενοχώρια μέσα σου ανησύχησα τόσο για τον κόσμο που ήταν εκεί εχτές που τους ρίχνανε δακρυγόνα. Και μένα ο πάτερα μου εγχειρισμένος ήθελε να πάει και δεν πήγε. Τι θα κάνε; Εγώ αν πάθαινε κάτι σίγουρα θα βγαίνα με καραμπίνα. Μπερδεμένες σκέψεις  οργή καταλαβαίνεις…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου