Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Σεπτέμβρης των Θαυμάτων (vol#10): Φλερτ ις ιν δι εαρ!

Τις τελευταίες μέρες υπάρχει ένας διάχυτος ερωτισμός. Παντού. Να φταίει η πανσέληνος που πέρασε; Να φταίει που υπάρχει μια βαρεμάρα και ψάχνουμε διεξόδους; Δεν ξέρω αλλά παντού υπάρχει μια διάθεση για φλερτ και τα λοιπά. Όταν λέω παντού εννοώ, από τις καφετέριες μέχρι στα σοσιαλ μιντια. Υπάρχει στα πάντα!

Δεν λέω πλακά έχει, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι λάθος εντυπώσεις μπορεί να δώσεις και καλά στα σοσιαλ μιντια (χελοου ποιος δεν φλερτάρει στο τουιτερ; αλλιώς θα ‘ταν βαρετά), αλλά στην πραγματική ζωή ποτέ δεν ξέρεις πότε μπορεί να χαθεί ο έλεγχος...
Το φλερτ είναι η ζωογόνος πηγή κάθε ανθρώπου. Είτε είσαι σε σχέση είτε όχι. Σου ανεβάζει το ηθικό ρε φίλε σου φτιάχνει το κέφι ξέρεις ότι σαν άνθρωπος είτε μόνος είτε με άλλον μετράς για κάποιον εκεί έξω. Το θέμα είναι μην αρχίσεις να ασχολείσαι παραπάνω από όσο το φλερτ επιτρέπει όταν οι συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές.
Τι θέλει να πει ο ποιητής; Τα σοσιαλ μιντια δεν ενδείκνυται για ερωτικές σχέσεις. Μείνε στα βασικά, ξέρεις χαβαλέ ρε παιδί μου. Οι δεσμευμένοι επίσης δεν είναι καθόλου εύκολη κατηγορία και τέλος οι άγνωστοι. Με αυτούς πας πολύ πιο αργά γιατί μπορεί να υπάρχουν άπειρες «κουλαμάρες» να το πω απλά, από πίσω τους!
Όλο αυτό το πρόσφατο ερωτικό παιχνίδι με έκανε να παρατηρήσω πολλά πράγματα. Κοινωνικού περιεχομένου κυρίως αλλά και προσωπικού.
Όταν είσαι χάλια το εκπέμπεις. Λογικό έχεις μούτρα μέχρι το πάτωμα δεν νοιάζεσαι κατά βάση για το πώς δείχνεις και δείχνεις μια γενικότερη αδιαφορία. Αυτό δεν το βλέπεις μόνο εσύ αλλά και οι άλλοι. Έτσι άμα είσαι αρνητικός άνθρωπος (βλέπε υπογράφων, αυτήν την περίοδο) θα δεχτείς και έναν αρνητισμό από το.... σύμπαν. Όταν αρχίσει να εμφανίζετε φλερτ αμέσως παίρνεις τα πάνω σου. Όμως όσο και αν πάρεις τα πάνω σου όταν δεν είσαι έτοιμος να ξανά «μπεις» στον αγώνα και πάλι, τότε απλά θα συνειδητοποιήσεις πως σαμποτάρεις τον εαυτό σου. Ναι ας πούμε εγώ αυτό κάνω. Πρόσφατα είδα πως ο ίδιος μου ο εαυτός κάνει τα πάντα για να σαμποτάρει την ερωτική μου ζωή. Κυρίως επιλέγει να ασχολείται με καταστάσεις…. Μμμμ…. Πώς να το πω…. «τελειωμένες». Ο λόγος; Μπορεί να έχω ανάγκη τον χαβαλέ αλλά σίγουρα έχω την συναίσθηση ότι για κάτι παραπάνω δεν είμαι. Πότε θα είσαι θα μου πεις; δεν ξέρω δεν θα κάτσω να το αναλύσω τώρα. Ίσως όταν χαλαρώσω, όταν αρχίσω να περνάω όντως καλά. Πάντως το φλερτ δεν κόβετε, ακόμα και στα δύσκολα!

Το δεύτερο πράγμα που παρατήρησα είναι ότι έχουμε ορισμένα βίτσια καμία φόρα. Επιλέγουμε να θέλουμε ανάμεσα σε όσους μας «προσφέρουν τον εαυτό τους» τον χειρότερο άνθρωπο. Και όταν λέω τον χειρότερο, εννοώ αυτόν που θα μας βάλει σε μπελάδες, θα μας αλλάξει τον αδόξαστο και θα μας βασανίσει μέχρις έσχατων. Γιατί ρε παιδιά; Εγώ δεν θα ασχοληθώ με το αντρικό φύλλο. Γιατί ως γνωστών οι άντρες προτιμούν τις "σκύλες", αλλά με την γυναίκα.... τα πράγματα ειναι αλλιώς...
Είναι να μην πέσει Τσακ Μπας στο δρόμο μας μας έριξε! Γιατί λέω Τσακ Μπας; γιατί μπορεί να μην είναι ο «Μπραντ Πιτ» αλλά έχει εκείνο… το πρόστυχο υφάκι, εκείνο το στιλάκι «Μου ανήκουν όλα» και ας μην έχει τίποτα. Αυτό το υφάκι συνήθως συνοδεύετε από υπέρμετρο εγωισμό, απίστευτη αυτοπεποίθηση, μισογυνισμό και λίγο φαλλοκρατισμό. Δεν ξέρω με ποια λογική μια κοπέλα κάνει τέτοιες επιλογές, ξέρω βέβαια και άλλες που σε αφορίζουν για αυτές. Απλά ένας τέτοιος άντρας μοιάζει περισσότερο ενδιαφέρων από τον κλασσικό ιππότη/ποιητή.
Αν με ρωτήσεις θα σου πω για όλα αυτά φταίει το Χόλιγουντ και οι ταινίες του γιατί δεν εξηγείτε αλλιώς αυτή η οικειοθελείς διάθεση του εαυτού μας στους μπελάδες, αλλα τέσπα.
Αυτά με προβλημάτισαν και παρατήρησα το 3ημερο. Καληνύχτα και πολλές αγκαλιές λοιπόν!

ΥΣ Η χώρα των θαυμάτων οι σχέσεις είναι λίγο λιγότερο πολύπλοκες.

2 σχόλια:

  1. Κι εσύ εδώ μικρή; Κοίτα να δεις τι ανακαλύπτει κανείς browse-άροντας μεσημεριάτικα! Πρέπει να άλλαξαν ριζικά τα πράγματα στη μία βδομάδα που έφυγα γιατί εγώ έβλεπα όλες τις σχέσεις γύρω μου να είναι υπό διάλυση και ο κόσμος να χωρίζει αντί να ζευγαρώνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που εισαι ρε el?? μας ελλειψες το ξερεις;;; Μμμμ εγω παλι μονο ερωτισμο βλεπω, παντου! Πλακα εχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή