Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Σεπτέμβρης των Θαυμάτων (vol#5): Μια ταινία για την επέτειο.

Εχτές τίγκα στο άγχος γιατί η μέρα πέρναγε και γω κάτι καλό δεν είχα κάνει για να σας το μεταφέρω κάθισα και ειπα πως έπρεπε οπωσδήποτε να κάνω κάτι για να αξίζει η μέρα μου! Ναι μου προσθέσατε καινούρια έννοια!
Τι καλύτερο από μια ταινία όμως; Καλά θα μου πεις δεν είναι κάτι νέο! Εγώ ειδικά βλέπω σχεδόν μια ταινία κάθε μέρα! Σήμερα πρέπει να δω κάτι….διαφορετικό!
Σκέφτηκα να δω λοιπόν κάτι κλασσικό! Κάτω από κάτι βιβλία είχα το... ή μάλλον ΤΟ αριστούργημα του Τενεσι Ουιλιαμς διασκευασμένο από τον Ηλία Καζάν με τους Μαλό Μπραντο και Βίβιαν Λι. Από μόνο του είναι μαγικό… «Λεωφορείον ο Πόθος»
Η ατμόσφαιρα του αριστουργηματικού βιβλίου του Τενεσι, η ζωή της στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού Μπλανς, ο όμορφος ακαλλιέργητος Στάνλεϋ, η πάλη ανέσα στο πάθος για τον άντρα και στην λατρεία στην αδελφή της Στέλλα όλα και κυρίως η μαγική ματιά του Καζάν μπορούν να σε μεταφέρουν, σε εκείνη την εποχή που τα συναισθήματα ήταν πιο απλά που η καλλιεργημένη και φινετσάτη Μπλανς παλεύει μεταξύ ζήλειας, φθόνου για την αδελφή της και ξεπεσμένου μεγαλείου μέσα από την ημιτελή ερμηνεία της μοναδικής Βίβιαν Λι. Από την άλλη ο πρωτοεμφανιζόμενος τότε Μπραντο θα κλέψει την παράσταση όχι μόνο με την εκθαμβωτική ομορφιά του και τους τελείους κοιλιακούς του άλλα και με την άγρια ντομπροσύνη, του με το πάθος του για την γυναικά του και με την προσπάθεια του παρόλο που είναι «άξεστος» να σώσει την οικογένεια του που νιώθει ότι απειλείτε από την ημίτρελη Μπλανς.
Από την άλλη οι μοναδικοί μονόλογοι της Μπλανς γραμμένοι με μαεστρία από τον μεγάλο συγγραφέα σε μαγεύουν σε κάθε της σκηνή.

Έβαλα, που λες, αναγνώστη την ταινία, το ερκοντίσιον στο κρύο (δεν παλεύω την ζέστη λέμε) και σκεπάστηκα για να την δω… όμως κάτι μου λείπε.
Επειδή είμαι φαγανό και πρόσφατα έμαθα να κάνω μια υπεροχή ομελέτα με φέτα έφτιαξα και μια ομελέτα πηρά και μια κούπα γάλα και έφτιαξα την νύχτα μου ξερώντας πως ξημέρωνε η επέτειος της γέννησης του μεγάλου σκηνοθέτη Καζάν και θα τον τιμούσα έτσι!
Μπορεί να κοιμήθηκα πριν τελειώσει γιατί ήμουν πτώμα και να την συνέχισα σήμερα άλλα το νόημα είναι αλλού!
Καληνύχτα λοιπόν με όμορφες σκέψεις και περιμένετε σύντομα νέα μου!

ΥΣ Δεν σας γνωρίζω κύριε, άλλα πάντα βασιζόμουν στην ευγενική καλοσύνη…. των ξένων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου